موسسه زبانیران -> شبیه سازی کلاس های حضوری

شبیه سازی کلاس های حضوری

قبل از همه گیری بیماری کرونا همزمان با برپایی کلاس های حضوری  در سراسر دنیا، موسسه زبانیران تلاش خود را برای گسترش فعالیت ها در سطح کشور و حتی فراتر از کشور  به منظور کمک به ارتقا سطح آموزشی زبان های خارجی به خصوص  زبان انگلیسی را  آغاز کرد. بهترین گزینه قابل دسترس و مقرون به صرفه، امکان دسترسی به کلاس های آموزش آنلاین بود که تیم های تخصصی موسسه هوشمند زبانیران به طور مداوم شروع به  همفکری و تحقیق کردند و با کارشناسی های تخصصی زیر ساخت و پلتفرم استفاده از کلاس های آنلاین  را ایجاد کردند.  امروز سیستم  آموزش آنلاین موسسه هوشمند زبانیران با بکار گیری بهترین نرم افزار آموزش آنلاین در خدمت همه افرادی هست که بدنبال فراگیری زبان انگلیسی با خیال آسوده هستند.

 و اما امروز ، هر آنچه یک فرد برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارد، برای مثال حضور یک استاد با تجربه کاربلد و البته دلسوز ، در خدمت یک  سیستم آموزشی منسجم و هوشمند : در کلاس های آنلاین موسسه هوشمند زبانیران وجود دارد.  و صد البته موارد دیگر که تیم تخصصی نرم فزار  خستگی ناپذیر موسسه زبانیران با همفکری و همکاری سایر بخش ها با تلاش های بسیار زیاد امروزه ثمرات جلسات و کارشناسی ها را در قالب کلاس های آنلاین موسسه هوشمند زبانیران آورده است.

حضور استاد از ابتدا تا انتهای کلاس : در تمامی کلاس های آموزشی موسسه زبانیران اساتید به صورت زنده و فعال در کلاس ها حضور دارند و پاسخگوی فراگیران عزیز میباشند.  هیچ کدام از کلاس ها بصورت آفلاین و عدم حضور استاد برگزار نمیشود.

امکان اشتراک فایل های صوتی و تصویری و متنی و ... : برای داشتن یک کلاس پویا ما نیازمند اشتراک و پخش فایل های مختلف هستیم تا آموزش را با جذابیت ارایه دهیم : اکنون این امکان در کلاس های هوشمند موسسه زبانیران وجود دارد. 

ارسال نظر

لیست نظرات